FAQ

 

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se nákupu na této webové stránce nebo hledáte informace o objednávce, než nás kontaktujete, podívejte se prosím na často kladené otázky (FAQ). Zde najdete odpovědi na všechny vaše dotazy.

Informace o produktech

Kde najdu informace o produktech?
First, please type the first few letters of the product name or the product code (if you already know it) into the search bar above. If you don't know the name or code, click on 'Categories' to access the product page. Nejprve zadejte několik prvních písmen názvu výrobku nebo kód výrobku (pokud jej již znáte) do vyhledávacího pole nahoře. Pokud název ani kód neznáte, klikněte na "Kategorie" a otevřete stránku výrobku.

 

Objednávky

Jak mohu vytvořit objednávku?

Vytvořit objednávku je velice snadné. Vyberte si produkt, o který máte zájem, a klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Poté, co si vyberete všechny produkty, o které máte zájem, klikněte na ikonu nákupního košíku vpravo nahoře a zvolte způsob platby.

 

Způsoby platby

Které způsoby platby jsou akceptovány?

Jsou akceptovány všechny hlavní způsoby platby: kreditní/debetní karty Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard, American Express, převod PayPal.

 


Je platba online bezpečná?
Pro společnost Bestway je bezpečnost nesmírně důležitá. Chceme vás proto ujistit, že vaše informace budou šifrovány a naprosto zabezpečeny a odesílány pomocí certifikované technologie AJAX (PCI-DSS a ISO27001) prostřednictvím platformy BNL Advanced 2.0. Rovněž bereme velice vážně riziko podvodu, a proto všechny platby kreditní a debetní kartou jsou ověřovány jak námi, tak poskytovatelem vaší karty.

 

 

Přeprava a doručení

Kolik bude stát doručení?

U všech objednávek je účtován poplatek za dopravu ve výši 400 Kč. Systém automaticky vypočítá celkovou částku objednávky.

 


Jak je zásilka expedována?
Zásilku zajišťuje mezinárodní kurýrní služba, která doručuje v České Republice a na Slovensku.

Kdy bude zásilka doručena?

Vaše zásilka bude odeslána do 2 pracovních dnů od přijetí platby.

Mohu zásilku sledovat?
Bude vám zasláno Tracking Number, pomocí kterého můžete na stránkách kurýra sledovat zásilku.

 

 

Vrácení zboží

Změnil jsem názor. Mohu výrobek vrátit?

Pokud jste změnili názor a chcete vrátit zboží, které jste si u nás zakoupili, máte možnost požádat o vrácení do 14 dnů od převzetí výrobku. Kontaktujte nás a vyplňte formulář, do kterého prosím uveďte důvod vrácení a ID daného produktu. Poté je potřeba výrobek zaslat na naši adresu. Pokud bude zboží v dobrém stavu, zašleme vám peníze zpět, kromě vzniklých nákladů na dopravu.

 


Zákaznický servis

Potřebuji asistenci. Na koho se mohu obrátit?

S žádostí o informace se na nás můžete obrátit e-mailem na adresu: [email protected] Pokud potřebujete poradit s výrobky, kontaktujte náš zákaznický servis na stránce: www.bestway.eu/cz-cs. Poskytneme vám asistenci v co nejkratší době.